Elisa0110 ay bacım sorma bugün çok ağrım vardı hatta bununla ilgili post attım ama baş ağrısı var demiştim sonra o sancıların düzene girmesini bekledim en son bir ağrı girdi 5 dkdan fazla sürdü çıkmadı eşim işteydi dayanamadım aradım acile gittik sancılarım çıktı doktor tekrar çatı muayenesi yaptı ama çok sert yaptı bu sefer eve git dolan 3 saat sonra tekrar gel dedi ne yapacam bilmiyorum evin içinde deliler gibi gidip geliyorum bir elimde TLF bir elimde çay 🤣🤣🤣 artık ağlasam mı gülsem mi bilemedim doğuruyorum muyum bilmiyorum artık açılma yok dedi ama evde yürüyüş yap gel bakalım dedi ay öyle sert çatı muayenesi yaptı ki halen canım yanıyor yaw ama benim bildiğim sancı varken yürümek açılmaya yardımcı olmuyor mu