Elisa0110 işte açılma yok ama nstde sancı görünüyor doktor da direk çatı muayenesi yaptı git evde dolan 3 saat sonra tekrar gel dedi normalde yavaş yapardı bu sefer çok sert oldu normalde yürürken geçerdi ağrılarım bu sefer yok geçmiyor abartı bir sancı yok ama sancı var yani hiç bişey değil bu bel ağrısı duştan sonra bir başladı daha da geçmedi Kur’an perişan oldum sanki belim kırılmış 😬 açılma olmadan sancı olması da garip geldi çatı muayenesinden sonra sancılarım bir tık artmış durumda