ecemmm123 selam, 2 genim heterozigot benim 2 düşüğüm olmuştu biri 12. Hafta diğeri 7 haftalıkken ama bunların direkt pıhtılaşmayla ilgili olabileceğini sanmıyorum, 12 haftalık düşükte hep kanama lekelenmem oluyordu yatmam gerekiyordu belki ama dikkat etmedim kendime bence bilemiyorum, 7 haftalık düşükte kan sulandırıcı kullanıyordum ama kalbi durmuştu genetik problem vardı belki de bilemiyoruz. Şu an yine hamileyim hamd olsun 13 haftalık olduk sağlıklı ilerliyor. Başından itibaren coraspin ve 0,4 lük oksapar kullanıyordum. Hafif lekelenmem olunca doktor coraspini kesmişti 7. Haftalarda. İçim rahat değildi oksapar yeterli gelmiyorsa düşüncesiyle, lekelenme bitince birkaç hafta sonra doktora danışmadan coraspin kullanmaya devam ettim çok ciddi kanama yaşadım 10 haftalıkken. Kafama göre iş yaptım yani. Çok şükür atlattım o kadar kanamaya rağmen gebelik devam etti. Coraspin bende kanama yapıyor o yüzden artık kullanmıyorum. Oksapar dozum kiloma göre 0,6 ya yükseltildi içim biraz daha rahatladı.
Pıhtılaşma durumunuza ve kilonuza göre ayarlama yapsın doktorunuz. Bazı kişilere hem iğne hem coraspin iyi gelmeyebiliyor ben deneyerek anlamış oldum diyebilirim Allah korudu yani. Şu an sadece 0,6 lık iğne ile devam ediyorum ben. İsterseniz özel bir perinatoloğa gidin o da değerlendirsin durumunuzu. Coraspin kullanılması gerekiyorsa ya da ilaç dozu yükseltilmesi gerekiyorsa ona göre hareket edersiniz. Homozigot genler varsa pıhtılaşma sonucunuzda biraz daha dikkat edilmesi gerekiyor homozigot daha yoğun pıhtılaşma eğilimi demek oluyor