eda485 dlkkrms 32. Haftaya kadar iğne ve hap birlikte kullandım. 32de hapı kesip sadece iğneyle devam ettim doğuma kadar. Bu hamileliğimde de aynısını yapacağız inşallah
endlesslove1 ecemmm123 bende bir sağlıklı doğumum oldu sonra 2 kalp durması yaşadım araştırınca pıhtılaşma çıktı 5 genimde hamile kalınca keseyi görür görmez iğne ve hapa başladık şuan 16+3 haftalığım sağlıklı ilerliyor çok şükür
ecemmm123 benim doktorum neden hap vermiyor acaba sadece iğne yetiyor mudur diye düşünmeden edemiyorum
rbcbgm ecemmm123 ecemmm123 Ben önceki iki gebeliğim + şimdiki gebeliğimde de aynı senin tedavin gibi ilerledim 2 sinde gebe kalana kadar coraspin bunda Ecopirin öğrenince oxapar 4000. Benim de asırı bi pıhtılaşmamın olmadığını söylemişti doktor dediği gibi 2 çocuğum da sağlıklı doğdu şükür Buda inşallah öyle olur 19 haftalık suan bir sıkıntım yok elhamdülillah
birnur61 Benimde 2 düşüğüm olmuştu kanamam oluyordu sürekli. 3. Hamileliğimde kan testi verdim pıhtılaşmam olduğunu söyledi gebeliğin başından beri iğne ve asprin kullandım 36. Haftada asprini bıraktım sadece iğneyle devam ediyorum
rbcbgm ecemmm123 İlk bebeğimin çoğu organı tam olarak gelişmedi doğdu 7.5 aylıkken vefat etti . Test yaptırdım sonrakilerde iğneyle bu şekilde devam ettik çok şükür onlar sağlıklılar . Birde 20 haftalık minnosum var suanlık bir problem yok inşallah sağlıkla doğsun oda .
sidibal ecemmm123 3 gen pıhtılaşmam olmasına rağmen sadece iğneyle devam ettik. Doktor bazen hap gereksiz kanama alanı oluştuyor dedi. Sağlıkla ilerledi süreç doktorunuza güvenin 🌸
Minerva26 ecemmm123 merhaba benim de bir kızım var ardından 2 kaybım oldu pıhtılaşma çıktı sizin acaba hangi genlerde sorun var
ecemmm123 Faktör 2, faktör 5, Mthfr 1298 ve mthr 677 bakıldı. Sadece mthfr677 homozigot çıktı. Diğerleri normal
nesliily sidibal merhaba hangi genler acaba benim önemli olan faktor v leiden hetorozigot sadece 2 mutasyon daha var ama hemen herkeste varmış önemsiz dedi. Şuan icin sadece coraspin verdi İlk gebeligiim dusuk yok ama güvenemedim herkese iğne de baslanmis