ecemmm123 hayırla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah benimde 2 kayıbım var ilk gebeliğim (2023)kalp atışını duydum sonraki kontrolümde kalp atışı olmadığını duydum tekrar (2024)gebe kaldım kese oluştu bebek oluşmadı kanama yoluyla düşük yaptım 😥 şuan 2025 Aralık son adet tarihim hamileyim 21 haftalığım Oksapar iğne , Ecoprin progestan alttan kullanıyorum