yldzata hayır benim bir önceki hamileliğimde de herhangi bir belirti yoktu zaten bu kadar erken dönemde olmaz düye düşünüyorum hiç midem de bulanmadı sadece 2-3 ayken göğüslerde hassasiyet vardı
Senin aşırı kasık ağrısı kimyasal olduğu için olabilir
Hem daha çok yeni denemeye başlamışsınız Allah nasip eder merak etme daha zaman var