mutluuuannemmm Kızlar sanki benim dün akşam kahve rengi silince gelen leke oldu bu sabahta daha az oldu düne göre nedir acaba
karamel008 mutluuuannemmm Benim de öyle oldu adet tarihim bugün iki gün önce wc de birkaç kere kendimi silince kahverengi leke geldi ama çok silik bi şekilde kesin adet olacağım dedim ama sonra kesildi. Bugün hamile olduğumu öğrendim devamı gelmez inşallah seninkinin de🙏
selenhuseyin Sysymom dpo 10 da testim çok silik çıktı bugün dpo 15 bat günümde bugün ama hiç adetle ilgili agrım sızım yok aşırı mide bulantısı sık idrar göğüs hassasiyeti var pcosluyum adetim duzenliydi düşük yapınca döngüm şaştı test yapmaya korkuyorum
mutluuuannemmm selenhuseyin bence testinizi yapın burda öğrendiğim kadarıyla sizinki gebelik belirtisi
selenhuseyin mutluuuannemmm cesaret edemiyorum malesef ki dpo 10da aniden yapmıştım ama şuan testi elime almaya cesaretim bile yok 🥲
znnnr mrvrm haklısınız bugün prodictor yaptım negatif çıktı ovulüasyon testiyle ilerledim ama kısmet bir kaç güne kan veririm artık gecikirse
mutluuuannemmm selenhuseyin o halde birazdaha bekleyin regl olmazsanız hemen yapın bende öyleyim dah 11 gün var regl olmama oldumu acaba diyorum 🥲
Kader_s777 Benim 2şubat son reglim test yaptım negatif pozitif olur mu bilmiyorum Genelde erken gelir gecikmez
selenhuseyin mutluuuannemmm valla dpo 14-15 olmadan kesinlikle test yapmamaya çalış çok zor ama dayanmaya çalış yapınca daha da stres oluyo insan
znnnr selenhuseyin benim regl düzensiz geçen ay dördünde olmuştu dün kan verdim b hcg 5 ten küçük çıktı 14 15. günleri mi beklemek lazım
mutluuuannemmm karamel008 ayyy inşallah hayırlı olsun sizin içinde benim 10 günüm var henüz ama çok silik bir lekeydi geçti gitti ama🥲
munevverr42 Biz de bir sene korunduk ,8 aydır bekliyoruz deniyoruz inşallah olur sağlıkla tez vakitte 🌸🥹