Sysymom Benim Bat 2 Mart dünden beri tuvalete gidince sadece kendimi silerken peçeteye çok hafif belli belirsiz kahverengi leke geliyor her wc de değil bu arada. İki gündür ped takıyorum bir damla bile gelmemiş. Bu şekilde hamile kalan oldu mu acaba? Yarın da gelmezse artık kan vereceğim. İkinci bebeğimi kaybettim 9 haftalıkken o yüzden artık korkuyorum böyle şeyler görünce🥺