Bende 32.haftadayım son 2 haftadır mide yanması+ ağrısı ile boğuşuyorum. Önceki haftalarda gaviscon yatıştırıyordu arada içiyordum. Şimdi düzenli içsem bile faydası yok, bide ağrısı sırtıma vuruyor 🫣 tahin de içiyorum sabahları aç karnına ama bu yanma akşamüstü başlıyor tüm gece devam, uykular da yok zaten. 😓 ne yapacağımı şaşırdım yemek yiyesim gelmiyor