ssdml dediğiniz gibi yediklerime dikkat etsem de bazen akşamları neden olduğunu anlamadığım mide ağrısı yaşıyorum, sırtıma da vuruyor. Öyle olunca da karnımdaki paşanın içerde midemi sıkıştırdığını tahmin ediyorum😅 bide kitapta okudum, 30lu haftalarda progesteron hormonu yükselirmiş ve bu da mide kapağının kaslarını gevşeterek açık kalmasına sebep oluyormuş, sabretmemiz gerekiyor sanırım🥰