Yunusm123 Inş rabbim tüm isteyenlere içinde bana da hayırlısı ile nasip eder anne olmayı çok amin canlar 🙏
ozlemsal Nesoo benim anlamlı bi ağrım olmadı canım hatta hala da pek yok , sabırsızlanmanı çok iyi anlıyorum en azından 3 gün kalana kadar bekle sabah ilk idrarınla o söylediğim testi yap biraz fiyatlı ama doğru ve çabuk sonuç alıyorsun
Dlktpl Nesoo comfort gebelık testınde cokcok sılık bır cızgı cıkmat oda testı yaptıktan uc saat spnra suphelenıp tekrar ertesı gun yaptm erkende de normal testtede cıktı ozaman beya hcg cok hızlı yukselıyo
Nesoo Yunusm123 allahım tüm isteyenlere hayırlı evlatlar nasip etsin. İşllh haberini burda bize de tez zamanda verirsin
NurdanHakan Nesoo regl öncesi eğer durum pozitif İse ikinci çizgi silik çıkıyor bende öle oldu her gün yaptım Adet günüme kader ve adet günümde net ikinci çizgi çıktı