ozlemsal Nesoo Predictor'un 6 gün öncesine kadar sonuç veren erken gebelik testi var eğer çok merak ediyorsanız 😊 Ben tam gününde yapmıştım 1 dk'da sonuç almıştım diğer ucuz testler kolay kolay çıkmıyor gebe olsan da
ozlemsal Nesoo o zaman tam anlayamıyorsun ama göğüsler biraz daha farklı oluyor şişkinlik olarak bir de lekelenme oldu 3 gün öncesinde kahverengi renkte , inşallah gebesinizdir sizde 🙏
Dlktpl Nesoo yumurtlamadan 7 gun sonra belırtıler basladı gogus buyumesı ve acıması gaz bel kasık agrısı
Nesoo ozlemsal işllh ❤ Allah tüm anne adaylarına içinde de size hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin
ozlemsal Nesoo Her kadının bedeninin sinyalleri farklı olabiliyor hatta bi kadının ayrı hamileliklerindeki belirtileri bile farklı olabiliyor niye bende bu yok diye kıyas edip üzmeyin kendinizi sakın , amin inşallah hayırlısı ve sağlıkla inşallah
Yunusm123 Nesoo benimki de öyleydi fakat iki gün geçti normal test aldım negatif cıktı üçüncü gün bi günlük bi kanamam oldu sonra kesildim yine test yaptım belki üstüne gorme falan diye ama yine negatif cıktı. Ki bende çok fazla hamilelik belirtisi vardı kusma mide bulantısı falan
DeryaDagKartal Benm regl günüm geçince önceden çıkaran testlerden aldım hiçbirinde çıkmadı yanlış sonuçta yani 3 gün sonra kanda çıktı .normal testler doğru olabiliyor ama 15 gün önceden olanlar yanlış bence Pek güvenilir olmuyor
Zezell Nesoo Canim hamilelik basli baslina bekleme süreci ..ne kadar gec kaldığını öğrenmek daha güzel olur inan..kaldigini öğreniyorsun 4 haftalikken 2 hafta en zor bekleyis kalp atisi için sonra ayda 1 kontrol veriyorlar bjrsey oldu mu iyi ki telasi sonra 2li 4li testler sonuçları beklemenin kolay yolunu bulmaya hazir ol bence
Esraa55 Merhaba Bende adetimden 7 gün önce eczaneden gidip 5 tl ye test aldim alirkende nasilsa negatif çıkıcak dedim testi yaptım ve 2 çizgi çıktı biri silik hemen gidip kan testi yaptirmistim o da pozitif çıktı
Asli91 Nesoo Ben 4 gün kala yapmıştım ikinci çizgi silik çıkmıştı.İki gün sonra tekrarladım net olarak çıktı.
Zeze03 Nesoo bn adet tarihinden 3 gün sonra yaptım geçikmişti bthcg 5700 lerde çıktı ve 5 haftalık hamileydim cnm
Zeze03 Nesoo 3. Gününde 20 saniyede kopkoyu çıktı bariz belliydi çift çubuk inşallah sennde olur cnm madem istiyorsun uygun fiyatlı al 7 gün sonra Tekrr yap iki tane al birini iyi olandan birini uygun olandan al birini yap şimdi diğerini bi kaç gün sonra yap
Edirefp Nesoo canım benim kanamam oldu her ihtimale karşı test yaptım pozitif çıkınca hemen kanama olduğu için doktora gittik meğerse yerleşme kanamasıymış böyle belirtiler olabilir erken dönemde.