Sonay Nesoo ben şüphelendim 7 gun önce Yaptım silik çıktı adetime 3 gun kala Yaptım tam çıktı. Şuan 27 haftalık hamileyim ☺
uras bende iki ay önce kurtaj oldum bu aydan umitliydim ama bugün evde test yaptım negatif gerçi adetimden dört gün önce yaptım ama olsa çıkardı herhalde öncesinde çıkmış çoğu kişinin 😳
Nurten uras bende adetimden 4 gün önce yaptım çıkmadı tam gününde yaptım çok silik çizgi çıktı inşallah sende güzel sonuçlar alırsın yakın zamanda 😊🙏🏼
Nesoo uras ayyy mesajı görünce çok mutlu oldum 😍 iş çıkışı test aldım miratech erken gebelik testi ama eczacı sabah yap dedi. Yarın sabahı bekliycem. İki gündür sürekli baş ağrım ve bulantım var. Göğüsler büyüdü bakalım belirtilerle sonuç tutacak mı 😊
uras Nesoo insallah hayirlisiyla guzel sonuçlar alırsın canim bende perşembe tekrarlicam ins bakalim hakkımızda hayırlısı olsun 🙇
Nesoo Nurten Allah isteyen herkese nasip etsin. Yarın olsun biran önce saati 5 e falan kurup yapıcam 😊😊
Nesoo Yunusm123 dua eder misiniz benim ve tüm anne sahibi olmak isteyenler için çok çok çok aşırı heyecanlıyım 😊😊😊
Yeter1254 Nesoo ben adetime 10 kalasıya yaptım çıktı silikti testte hastaneye gidip kan verdim beta 96 çıktı
Yeter1254 Nesoo canım inanırmsın 1 tl almştım onda yaptım çıktı o kadar çok para vermeye gerek kalmadı😀
Nesoo uras 12 şubatta benim adet tarihim. Acaba birkaç gün daha bekleyip sizinle aynı gün mü yapsak 😊😊
Denizim Nesoo canim erken sonuc veren testlerden al ama bir kac gun daha bekle istersen,bende 3.haftamda ogrenmistim ama bazen cikmaya biliyormus,benim ilk testimde ikinci silik cikmisti,adet gunumde tekrar yaptim net iki cizgi oldu😊 insallah hamilesindir🙏🏻
Nesoo Denizim daha adetime 6 gün var. Sizce birkaç gün daha mı bekleyeyim. Sonuç negatif olursa hamileysem bile çok üzülürüm
uras Nesoo erken gebelik testimi aldin sen beklemek zor gerçekten ama sonuç daha doğru ciksin diyorsan bekle istersen bekleyebilirsen tabi 😄 oncekinde adetten bir gün önce yapmıştım test öyle öğrenmiştim sabredecem bakalim gününde yapacam
Nesoo Bende o zaman birkaç gün saha sabredeyim. Perşembe siz yaparsanız bana da haber verin. İşşlh güzel haberler alırız. Allah gönlünüzde ne varsa hayırlısıyla onu nasip etsin işşlh 😊😍
uras Nesoo Aminn insallah Allah isteyen herkese nasip etsin evlat çok başka biseymis bir tane var cok sukur bitane kaybettim acısı çok büyükmüş oglum çok istiyor kardeşim olsun diye rabbim onun dualarinida kabul eder de tekrar nasip eder insallah.perşembe yapınca yazarım insallah ikimizde hayirli haberler veririz canim 😁