esralgn cylnboran04 kız bende aynı 😂 bence bir hafta düşünmeyelim belki biz stres yapıyoruz diye olmuyor
cylnboran04 esralgn kız takmıcam dıyom ertesi gün gene google arama yapıyorum makat gelış nasıl duzelır 🤣🤣🤣
Eylul1987 asporca benim 32 ye kadar baş gelişti 36. Haftada mslat geliş oldu 38. Haftada tekrar baş geliş olduama benim suyu fazlaydı rahat dönüyordu
asporca Eylul1987 suyu sınırda genelde bende fazla su tuketmeye dikkat ediyor suyu fazlalaştiracak şeyler yiyorum bakalım o zamana benimde inşallah döner
esralgn Eylul1987 doğru su fazla olunca öyle olıyormuş benimkide az değil ama çok değil bundan dolayı hala yukarda pozisyon olarak su çok olursa döner diyordu
asporca Havin49_ biliyorum sezaryen ölüm değil doktorumda bu riski almam zaten dedi hani ilk dogumum normal olduğu için bir sorun olur mu olmaz mı onu düşündüm 🤷🏻
bsrbrkysr184_ asporca benim 32. Hafta da gittim makata gelişli dedi 34. Haftada dönmüş dedi çok kıpırdıyorlar döner inşallah 😇
esralgn cylnboran04 bende yapıyorum 33+4 ama seninkiler ilk 2 si normal olmuş ya içini Ferah tut bünyen alışmıştır