Kızlar 6 aylık hamileyim Haziran’da doğum olacak inşallah ama bebeğim her ultrasonda makat geliş duruyor öyle olup doğuma doğru dönen oldu mu bu ikinci gebeliğim ilki normaldi makat geliş doğum yapamaz mıyım diye sorduğum zaman risk alamam sezaryen olursun dedi böyle bir şey yaşayan var mı aranızda