Hdou4225 ben aldigim egitime, anatomi ve fizyoloji baglantilarini bildigim icin konusuyorum ve birebir tip doktorlarindan egitim aldim.
Zaten yazimda tepki cekecek bir durum olmadigini da goruyorum. ve klinik olarak calistigim yillari gordugum vakalari baz alarak konusuyorum. Yogun bakimda bircok sezaryen vakasi ile birebir ilgilenmis biriyim. Cok uzgunum ki birkac hastami da kaybetmenin vermis oldugu uzuntuyu hala yasarim. Unlu bir prof demis olabilir ama tek bir doktorun bunu demesi geneli degistirmiyor malesef. Sezaryen ameliyattir bu gercegi degistirmez ve bircok risk barindirir. Unlu prof sezaryen de normal dogumdur dedi diye inanacaksaniz tabiki inanin. Benim goruslere saygim vardir. Keske ulkemiz biraz daha vajinal doguma ozendirse keske personelimiz biraz daha empatik yaklasabilse. Keske anne bazli degil bebek bazli da dusunulse. Keske normal dogumun faydalarini saydik diye sezaryen dusmani gorulmesek ne guzel olurdu.