zeeyy kkdkdkdke bildigim kadarıyla evet. Acıklıkta da rahim agzını kontrol ediyor yumusamıs mı vs diye acılmada zaten rahim agzında oluyor, ordaki kemiklere bakılıyor bebeğin gelişimiyle uyumlu mu vs diye
Nfs_bebe_ zeeyy şun 38+4 çatı muaynesi oldum korkulacak bir şey yok ağrı acı olmadı 1 parmak girecek kadar açıklık başlamış dedi muaynenin ertesi 2 gün nişan geldi bebiş aşağıya baskı yaptıkça bıçak gibi batma hissi yaşıyorum gün içinde fakat herhangi bir sancı kasılma yaşamadım beklemedeyim
zeeyy Nfs_bebe_ asagıya baskı bende hissediyorum bi kaç gündür onun dısında ara ara sancı gibi oluyor. Perşembe kontrolum var bakalım bizim ne olacak çatıdan sonra
ask7_ zeeyy kiz yok hani şey var ya elimi üfle diye tutup tokat atarlardı 🤣🤣🤣🤣🤌 bu şekilde bol jel ile bakiyor 1 2 saniye hissetmiyorsun bile 🤣😀🤣
ask7_ zeeyy valla ben hep öyle gördüm ellerini ama tabi bilemiyorum doğrudur asko sokuyorlar işte bi şekilde 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
birerkekannesi__ zeeyy yok canım kendimi kasmadım ilk gebeliğim ve 2. Alttan muayenem doktoruma güvedim 10 saniye sürdü zaten derin nefes alsa hissetmiyorsun bile
gzmturan 37+2 oldum bugün. 36+5 te nst de sancı çıktığı için çatı muayenesi yapıldı 2 cm açıklık bebeğin kafası kanala yerleşmiş dedi. Ben kendimi çok kastım o yüzden canım acıdı
zeeyy birerkekannesi__ 38+1 hic catı bakılmadı bende, perşembe kontrolum var, suan dogum belirtimde yok, ilk gebeliğim o yüzden biraz tedirginim 🥹
birerkekannesi__ zeeyy bakar büyük ihtimalle doktorun 🥹 kendini kasma rahat ol burda yazılanlara da çık aldırış etme umarım rahat geçer ❤️
hghg zeeyy 38+4 deyim 37 de çatı muayenesi oldum şimdilik hiçbir doğum belirtisi yok bende bekliyorum ☺️
zeeyy hghg bende de yok hiç bi belirti, 38+1 bende perşembe gideceğim kontrole çatı muayenesi yapar heralde, belki sonrasında tetiklenir diyorım kimisinde öyle oluyomus