zeeyy hghg bende de yok hiç bi belirti, 38+1 bende perşembe gideceğim kontrole çatı muayenesi yapar heralde, belki sonrasında tetiklenir diyorım kimisinde öyle oluyomus
ask7_ zeeyy valla ben hep öyle gördüm ellerini ama tabi bilemiyorum doğrudur asko sokuyorlar işte bi şekilde 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
winnie_the_pooh 38+4 teyim haftalardı sancılar sürekli oluyor ama tık yok. 4 gün önce çatı muayenesi oldum canım yandı biraz bağırdım 😅 üst kemiğin çok basık bebek geçmeyebilir dedi moralim bozuk 🥲
zeeyy winnie_the_pooh hadi ya, hayırlısı olsun insallah, sağlıklı olunda bence doğum sekli çok önemli değil 🌷♥️
hghg winnie_the_pooh aynıyız gün olarak bende tam 38+4 deyim ama bende tık yok ne sancı ne nişan hiçbir şey yok 😂
mervglerrr zeeyy 38+3 bıçak ağrısı gibi ağrım oluyor arada muayenede 1.5 cm açıklık çıktı 2.doğumum olacak 1 hafta bile beklenilebilirmiş. İlk beneğimde 1 cm açıklık gördükten 1 gün sonra doğurmuştum tek duam sancılarımın gelmesi ve bebeğimin sağlıkla doğması. Yaşayan var mı bu şekilde 1.5 cm açıklıkla bekleyen
winnie_the_pooh hghg benimkide girmedi. Birazdan spor yapıcam evin içinde. Kanala girme hareketleri falan. Yürüyüş yapmaya halim yok hiç evde ne kadar hareket edersem artık
hghg winnie_the_pooh yürüyüş bende çok yapamıyorum pilates topuyla yapılan egzersizler var bende onları yapacağım onlar da etkili oluyormuş
zeynepveminaninannesi Kizlar bebeginizin asagi dogru iyice gittigini hissediyormusunuz mideme cogu zaman nadir baski oluyor artik 38 haftadayim
zeeyy zeynepveminaninannesi bende de aynı ya arada vajinada baskı oluyor ama benimki hala yukarı da gibi