zeeyy evet bende okudum acaba kendini çok kasma ile ilgili mi bilmiyorum. Kendimi hiç kasmadım. Arkadaşımın çatı sonrası o gece doğumu oldu. Acaba olur mu diye seviniyordum, sadece onu düşündüm o anlık😁 Ama işe yaramadı 😁 😁 umarım sizin de kolay, ağrısız geçer 😊 🌸🌸