Fatmanuurcelik sizinki kaç haftalık
Sabahları cok rahatım ama akşama doğru başlıyor rahim büyüyor ve yerleşiyor galiba
Üç ayı atlatsak rahatlıycaz sanki (:
Doktor bir sonraki randevuyu iki hafta sonrasına verdi
Acaba sizin de alttan mı muayene ediyor
Sakınca yok değil mi alttan muayanede
Var mı fikri olan