Simin Arkadaşlar henüz keseyi görmeye gitmedim adetimin ilk gününe göre hesapladığım da 5 haftalık oluyor ama birliktelik günüme göre hesaplarsak 4 haftalık bir bebek 2 kere Kan testi yaptırdım değerler iki katına çıkmıştı sizce Şimdi gitsem görebilir miyim yoksa bir hafta daha beklemeli miyim?
Aybuk Ahsennefes yüZüstü uzanmak hamilelikte tehlikeli diye okumustum oyüzden ben hep sırt üstü yatmaya çalısıyorum .. ama hissetmek güzel olsa gerek (:
Duygud Kızlar merhaba son adet tarihi hesabına göre 5+1 haftada kan değerinin 875 çıkmasi normal bi durum mudur 5+4 de tekrar kan verip doktora gitmeyi düşünüyorum sizce doktora gitmek icin cok mu bekliyorum
YesimPrvn Duygud duygucuğum hayırlı olsun öncelikle. Kese, beta değeri 1500/2000 arası olduğunda görülebiliyor. Her 2 günde bir 2 katıda çıktığını düşünürsek hesaplayarak gidebilirsin. Benim kesem 4 haftalıkken görünmüştü
MammaB Aybuk sırtüstü uzanmak da aynı şekildeymiş ama karnımız büyüdüğü zaman geçerliymiş başlarda değil
Byz9811 Aybuk sırt üstü yatmakta tehlikeli ama soluna yatıcaksın cnm sırt üstü yatmak düşük yapmayı tetikliyormus
sudokucu gruptaki herkese bulunduğu şehirdeki gebe eğitimine katılmasını tavsiye ederim. 30.hafta gibi giderseniz bilgileriniz doğuma yakın olduğu için aklınızda olur. ister normal ister sezaryen olsun bu eğitimler bu deneyimi çok olumlu yönde etkiliyor. istanbulda zeynep kamilde ücretsiz var. diğer şehirlerde de araştırarak bulabilirsiniz.
Aybuk Kızlar karın ağrılarınız devam ediyor mu Benim midem yanıyor ve kasık karın ağrıları da devam , doktor karnın büyüyor demişti ama
Aysegulburakdogru sevgitekes kalp atışı duyuldu mu sizin benim de son adet 24 ocak ama doktor geçen hafta 7 haftalık değil Daha küçük dedi bu salı tekrar çağırdı
Aysegulburakdogru Merhaba benim 24 ocak son adet tarihim ama geven hafta kalp atışı duyulmadı 2 hafta sonrasına çağırdı doktor. Bu şekilde geç duyan var mı acaba
Byz9811 sevgitekes son adetin 22 ocaksa 8+4 olması lazım çünkü benim son adetim 21 ocak ordan biliyorum
sevgitekes Byz9811 benim bebis bir hafta geriden geliyo 7+5 suan iki kere girdim ultrasyona öyle dedi artık onu takip edicekmisiz
Byz9811 sevgitekes öyle olabiliyor cnm 1 hafta geriden gelmesi sorun değil zaten ileride o fark kapanıyormus
Sarem Kızlar yarın kalp atışı için gidicez nasıl heycanlıyım anlatamam size kalbim duracak sanki heycandan. Güzel dualarınızda bizede yer verin 🤲