Mutlubebegim Bayanlar bebegin kesedeki konumuna göre cinsiyet tahmini yapılıyor. Bizde suan o haftalardayız isterseniz kesemize bakıp tahmin yapalım
Rukiye2709 Kubrabdullah Canım Benimde son adet günüm 15 Şubat bende 5. Haftaydı keseyi gördüğümde iki hafta sonra gel dedi kalp atışı için gittiğimde görünmez üzülürüm diye 8. Haftaya aldım randevuyu rabbim büyük korkma görürsün inşallah sende
Mutlubebegim Rukiye2709 bence drun dedigi hafta git dr kesenin büyüklügüne göre geleceginiz günü söylüyor gönül rahatlıgıyla git güzel haberi al canım
SecilD Rukiye2709 benim de 15 şubat 😊 5+5 te kese için gittik 9.9 mm ama bebek daha oluşmamış dedi. 10-15 gün sonra gel kalp atışını duyalım dedi. Bi sıkıntı yok tedirgin olma dedi ama gene de ilk başta tedirgin oldum ben de
Mutlubebegim Fatmanuurcelik bende netten gördüm bu yük oranda dogru cıkıyor Netten yazıp okursanız daha iyi anlamış olursunuz Kalp atısı için gittiginiz ultrason kagıdında bebek sola yakın yatıyorsa erkek saga yakın yatıyorsa kız diye okudum
Fatmanuurcelik Aybuk eğer kendini çok rahatsız hissediyorsan erken git canım için rahat olsun. Bende normalde bu hafta gidecektim doktora ama içim rahat etmedi geçen hafta gitmiştim çok şükür bi sorun yoktu. Sende içinş rahatlatmak için bi kaç gün önce gşdebilirsin
Aybuk Fatmanuurcelik haftasonu da öyle hissedersem erken gideyim evet , bünye hızlı çalısıyor ondan mı acaba diye düşündüm karnım büyüyor ondan da olabilir En iyisi gidip hersey yolunda mı öğrenmek🙏🏻
Fatmanuurcelik Tugcekurt çok normal canım ama o bel ağrılarıda geçiyor ben sekizinci haftamdayım ne bel ne kasık ağrım kaldı çok şükür
Fatmanuurcelik Mutlubebegim baktım da şimdi ultrason kağıdına göre sol gözüküyor ama karnıma göre mi bakacağım yoksa kağıda göre mi 🤔
Mervetepe Mutlubebegim benimki bu hafta kesenin tam ortasına ortalamıs yatıyordu :) önceki ultrason kağıtlarınamı bakmam gerek acaba bende cok merak ediyorum cinsiyetini sizin kaçıncı hafta acaba
Fatmanuurcelik Aybuk aynen öyle canım zaten insan hep istiyo ki sürekli doktora gidip bebeğini görsün şahsen ben öyleyim 😂 bir ay sonra gidivem bi daha ama zaman nasıl geçecek bilmiyorum 🤷🏻♀️😂 geçen haftalarda sürekli doktora gitmek istiyodum her hafta gidiyoduk bi bahaneyle 😂
Aybuk Fatmanuurcelik evett yaa insan hep kalbini dinlemek istiyor, aradaki zaman geçmiyor resmen doktor 10 haftalıkken gel demişti ama ben de haftaya dayanamayıp gidicem ((: allah hayırlısıyla kucağımıza almak nasip etsin ne zormuş şimdiden annelik🙏🏻
Mutlubebegim Fatmanuurcelik kagıda göre sol olursa erkek sag olursa kız, bunu bu formda deneyellim mi sonucları yazalım dogruluk payı nekadar diye
Fatmanuurcelik Mutlubebegim kağıda göre son iki ultrasonda da solda 🤔 ama bence kız 😂😂 bi ay sonra gittiğimde doktor tahminde bulunursa yaZıcam buraya 😂
Yigitbebek Mutlubebegim banada solda gözüktü ilk sonra sağğda bakarken sola kaydı yine doktor harekli oluor kese henüz küçük olduğu için dedi ama bunu deniyelim ya belli olunca yazalım bnmki solda bakalım ne olucak
Yigitbebek Aybuk ya hiç sorma 8+4 deyiz bizde karnım bir haftadır böle pıt pıt atıor ilk kalp atışını duymaya gittiğimizde doktora sordum pskolojikmi hissedıorum sanki kalbini duyuorum dedim 🥰🥰 nabzını duyuorsundur kendi nabzını dedi doktora gideli de bi hafta oldu 🙏😂