Kubrabdullah Fatmanuurcelik bazen aşırı oluyo bazen daha az gasıklarım gece daha çok ağrıyo uyuyamıyorum ama hiç ilaç içmedim dediğiniz gibi doktoruma danıltıktan sonra
Fatmanuurcelik Kubrabdullah Dinlen bol bol ayaklarının altına yastık koy öyle yat bazen bu dönemde gaz sancılarıda oluyormuş belki onun yüzünden de çok ağrın oluyordur yediklerine dikkat et bakalım bi süre onla alakası var mı
Aybuk FundaAslan ben de cuma 6+5 te gidicem kontrole hadi inşallah hayırlısıyla güzel ayrılırız doktorun yanından
KcRaDnLeNr Mervetepe ayy galiba bende kasım başı annesi olucam herşey yolunda giderse.. 4+3de kese 5+5de kalp arışını cılız bi şekilde duyduk sonra 6+6da salı günü giöbür gümbür duyduk ☺️
Satiii sevgitekes benim de öyle 7+1 de gittim geç döllenme olmuş 6+1 dedi kalp atışlarını izletti keseyi de gördüm şimdi 7+4 olduk çok şükür 😌