Fatmanuurcelik Mercimekannesiii Normalde sekizinci haftadan itibaren başlar dedi doktor ama inşallah hiç birimiz yaşamayız bu sorunu 🙏🏻 Hepimiz rahat bi hamilelik geçiririz inşallah 💞
Serenaynaynay Ayyy valla benimde psikolojim tuhaf oldu. Basim bi agir. Tansiyonum dusuyo mu cikiyo mu anlamiyorum. Bas donmesi, bulanti, tiksinme ne ararsam var masallah 😣😅 6+2
Fatmanuurcelik Serenaynaynay bol bol dinlen canım tansiyon oynar tabi biraz aç kalmamaya özen göster yediklerine dikkat et tansiyonu oynatır oda 😘
sudokucu ben de bi sürpriz bekleyisle gruba dahilim. 3 yaşında da bi kizim var. rahat ve keyifli bi 40 hafta dilerim herkese :)
Buseakin sudokucu sen en azından birini büyütmüşsün canım. 😂😂 Kasım anneleri rekorunu ben isterim 11 aylık bir kızım var. 8+2 bir de karnımda Bir bebiş daha 😂😂 Mide bulantısı, baş ağrısı, yoruldum valla artık
Ps15 Mercimekannesiii asıl 7-8-9 haftalarda tavan yapıyormuş bulantılar inşallah hemen biter bizimki😞 bende ağrı falan olmadı
Sedakara Aynen 6.haftamda nrmaldim suan 7+4 midem fena dun bisi yiyemedm kafami kaldiramadm esim gelene kadr yattim ole acile gttik serum taktilar sukur iyiyim suan
Ps15 Sadece ilk günler belim çok ağrıyordu tutuldu sanmıştım hatta sonra geçti aşırı uykum var ne zaman yatsam uyuyorum bir de bulantılar başladı😔 ama bazılarının regl olcak gibi ağrıları vs oluyor
Kubrabdullah Parkadaşlar ağrım çok oluyo özellikle kollarım çok ağrıyo ağrı kesici içsem bebeğime zararı olur mu
Fatmanuurcelik Kubrabdullah Doktorum bana parol önermişti ağrım olduğunda içebileyim dşye ama çok zor durumda kalmadıkça içmemeye özen göster demişti. Parolun bi zararı yokmuş ama seninde dayanılmayacak ağrın yoksa içme canım yinede ama bu kadar ağrın oluyorsa da doktoruna başvur mutlaka. Benimde kasık ve bel ağrılarım oluyodu geçen hafta bu hafta da bacak ağrım çok ama bol bol dinleniyorum sende öyle yap yapacak başka bişeyimiz yok bu sürede bebeklerimiz için
Emineaslan Sarem canım aynıyım bende bana haber ver olur mu duyup duymadığını pazartesi bende kalp atışına gidicem senle aynıyız
FundaAslan Kalp atışını ne zaman duydunuz 5+5te keseyi ve bebişi gördük buğday kadar 😍 Cumartesiye kalp atışı için gidicez bizde 6+5t olucaz o gün
Aybuk FundaAslan ben de cuma 6+5 te gidicem kontrole hadi inşallah hayırlısıyla güzel ayrılırız doktorun yanından
Kubrabdullah Fatmanuurcelik bazen aşırı oluyo bazen daha az gasıklarım gece daha çok ağrıyo uyuyamıyorum ama hiç ilaç içmedim dediğiniz gibi doktoruma danıltıktan sonra
Fatmanuurcelik Kubrabdullah Korkma canım bende çok erken öğrenmiştim doktor hemen keseyi göremedi bi kaç gün sonra gördü kan testi takibi yaptık