vanilya_kokusu_ acemianneeee_ valla mide koruyucu içmesem halim hal değil az kaldı zaten bana 18 marta sezeryan oluyorum 🥺😭🥹♥️
acemianneeee_ vanilya_kokusu_ canım benim her şey çok kolay ve güzel geçsin, güzel bebişinle sağlıkla, mutlulukla kavuşun inşallah 🌸🤍
vanilya_kokusu_ bsrbrkysr184_ içtim sabaha kadar 3defa 🥹 az kaldı az dayanmak zorundayim 3 haftam kaldi
bsrbrkysr184_ vanilya_kokusu_ evet aşkımn3 haftacık daha sonra herşey daha güzel olacak 🥰 bebiş gelcek tatlış kız
parildayanyildiz2 vanilya_kokusu_ yok kız öyle deme genciz çocukları büyütürüz hayatı da yaşarız inşallah🤭
nuriyegcl vanilya_kokusu_ bende öyleyim geceleri uykudan uyandırıyor resmen ejderha olup ateş saçacam yakında 🥴
lala_666 vanilya_kokusu_ oy aman aman benimde öyle oluyor bazen de taş yutmuşum gibi ağrı oluyor bilmiyorum çok zor
Efsan1 doğurur doğurmaz geciyor mu peki ben 9. haftadan beri ekşiyorum yanıyor midem şu an 31 haftalık hamileyim son bir haftadır aralıksız ekşiyor ölüyorum napacağım ya
bebektwo vanilya_kokusu_ 29 haftaya gırdım ne zaman yatsam yüksek yastıkta bıle midem o kadar yanıyor kı kusmaya kadar gıdıyor soda faydasız önceden. 2 kaşık yoğurt iyi gelıyorsu şimdi süt denedım ama maalesef
merveeeehappy vanilya_kokusu_ sütü soğuk için gaviskondan daha etkili ama boğazınız şişmesin bir yudum aldıktan snra biraz ağsınızda bekletin ben böyle içiyorum anında kesiyor yanmayı gaviskon falan işe yaramıyor
Admsarzu vanilya_kokusu_ dünden beri mideden hastanelik oldum ağrı yanma kusma acaba zehirlenmemi diye gittim ama bişi yok şükür ama böyle bisi yok hiçbişi fayda etmiyor sırtıma sırtıma vuruyor 😭
eylusko vanilya_kokusu_ sırf bu sebepten dolayı cumartesi hastaneye gittim . Doktor nst ye de soktu . Yemin ederim nst De yatamadım boğazıma kadar yandım kusasım geldi 3 kere hemsirelere dayanamıyorum bitsin artık dedim . 35+6 idi o gün. Rennie çiğneme tableti ve gaviscon şurup aldım. Onlar bile 2 gün tam fayda saglamadi bugün biraz iyiyim. Evde ne yaptıysam ise yaramadı ilaç sart