vanilya_kokusu_ soğuk sütü yudum yudum bekleyerek içmek faydalıymış yanma da. Benim aile hekimliğindeki ebem mide koruyucu kullanmamın vitamin emilimini engellediğini söyledi ama ben üç dört günde bir içiyorum zaten, içmediğimde süt bile rahatlatmıyor. Mide koruyucuyu sabah almasam bile midem yanmaya başlayınca hafiften açsam ben içiyorum bu arada