vanilya_kokusu_ haftaniz normal doktorunuza lansor yazdırabilirsiniz ilk gebeligimde 32 den sonra doktorum yazmıştı öyle dua etmiştim ki hava gitmiş kadar olmuştur😅🤭çok rahatlamıştim.Simdi de 23 haftalık yine midem yanıyor kötüyüm ama bı şurup verdi doktor fayda etmiyor 🥺