vanilya_kokusu_ Kızlar Kurban olurum size bana bir çare söyleyin 35 haftalıkk hamileyim midem çok yanıyor akşamdan beri ölüyorum snaki şuan boğazıma kadar acı su ne yapsam geçmiyor uyuyamıyorum da 😭
parildayanyildiz2 vanilya_kokusu_ bende de reflü var ben gaviscon içiyorum ama farklı bir yöntem süt de işe yarıyormuş sevmediğim için ben içmedim ama sizde faydası olabilir
misrad vanilya_kokusu_ hamileliğin en zor kısmından biri bence inşallah uzun sürmez Bir kaşık tahin ye bana çok iyi geliyordu ve soğuk süt inanılmaz rahatlatıyor
busra4646 vanilya_kokusu_ yoğurt yiyin birde belki onun olur aynı sıkıntı şuan bende de var bogazıma kadar yaniyo
sdc Bende önce öyleydim ama doktorum sabah içilmesi gereken bi mide koruyucu yazdı şuan hiçbir şekilde midem yanmıyor isterseniz bi sorun derim
vanilya_kokusu_ sdc banada verdi onu Sabah içmeyi unuttum 😭bu hale girdim onu içince çok iyiudim sbaah olsa diyordum artık
rabiabozkurt Ay benim öyleydi süt kaynat iç soğukta içebilirsin ve asla salçalı yemekler sulu yemek tüketme
parildayanyildiz2 vanilya_kokusu_ Allah yardım etsin biliyorum çok zor ilk gebeliğimde doğum yaptığım güne kadar yandım bunda da başladı şimdiden🤦🏼♀️
Sevgiiss vanilya_kokusu_ bir sen bir ben ne çektik ya 😄 bir kaç gün önce açtım aynı postu ağzıma asit tadı geliyor ve kusuyorum maalesef , reflü diyorlar gebelikte olabiliyor ben çözüm bulamadım . Yatarken çift yastık yatabilirsin kafan yüksekte olursa biraz rahat oluyor
vanilya_kokusu_ Sevgiiss şuan 3 yastık var 🤦🏻♀️ resmen ay neler çektim bu gebelikte yeter ya 😭 Allah’m çok zor
vanilya_kokusu_ parildayanyildiz2 teşekkür ederim canım çok zor ya bulantı kusma kurtuldum dedim bu başladı