penbe_karisi canım hiç üzülüp korkma lütfen ilk doğumumda kızım 4 gün enfeksiyondan küvezde kaldı. 3. Gün kontrolünde hastaneye gittiğimizde girdi hemde. İnan bana daha kötü. Hastaneye elim dolu gittim boş pusetle döndüm. Kendime çok kızdım ama keşke 3 gün hasta şekilde evde olmasaydı diye. Küvezde çok iyi bakılıyor. Sabret ve üzülme lütfen. Bebeğinin süte ihtiyacı olacak. Moralini yüksek tut ki süt üretebilsin göğüslerin. Rabbim şifa versin. Sağlıcakla kucağına alırsın en kısa sürede inşallah 🙏🏻❤️