penbe_karisi benim oğlum da enfeksiyondan 1 hafta yattı küvözde bende anne otelinde kaldım çok zor bir süreç olduğunu biliyorum sinirlerim bozulmuştu emzirme odasında hep ağlardım ama geçiyor inan ki geçiyor birde benim oğlum fışkırarak kusuyordu ondan dolayı götürdük testlerde enfeksiyon çıkmıştı hafif enfeksiyon var dedi eve gönderdi sonra yolda eve dönerken doktor aradı.yenidoğan olduğu için içime sinmedi geri getirin 1 gece küvözde takip edelim dedi 1 gün diye girdi 1 hafta yattı küvözde inşallah Rabbim şafi adıyla şifa veriri korkma bir şey olmaz Allahın izniyle