penbe_karisi Hayırlı uğurlu olsun öncelikle bebeğini kucağına alabilmişsin 🙏 Sonraki süreç için çok geçmiş olsun bebişe, Allah senin yardımcın olsun moralini yüksek tut, zamanı gelince buraya “bebeğim doğumdan sonra enfeksiyon kaptı napıcam bilmiyorum” başlıklı postlara kucağında bebişin deneyimlerini yazacaksın inanıyorum ki. 💜