mervekalkann hariboom Ben 20. Haftama girdim ilk bebeğim bence alışveriş için çok erken son 2 ay kala alınmalı. Arkadaşlarımdan duyduğum kadarıyla da bebeklerine tüm yaz boyunca zıbın giydirmişler fazla bir şeye gerek yok diyorlar.
elifin_ mervekalkann ben de hiçbir şey almadım henüz, 19+2 haftalığım ama bence çok erken. Zaten kıyafet olarak çok bir şey almayı düşünmüyorum yeni doğan dönemi için
ebrudefnee hariboom evet o yüzden bende bekliyorum daha 4-5 ay var zaten sağlıkla kucağınıza alın inşallah🌸
fatmaa51 ebrudefnee konudan alakasız geçmeyen karın agrılarınız oluyormu bu haftalarda bende minik minik var şiddetli değil ama rahatsız ediyor o ağrı
seymanurgulsoy fatmaa51 bende 17 haftalık hamileyim bende de gün içinde sürekli oluyor ilk gebeliğim böyle değildi
ebrudefnee fatmaa51 ağrı değilde karın alt bölgemde şişkinlik hissi oluyor ağrıda ara ara oluyor ama kısa süreli
mrvshnsrcgl hariboom insallah ilk doğdugunda çok ince uzun zıbın gıydırmıstım kılolu bır bebektı çok terlıyodu 40ndan sonra kısa kol sortlu cıtcıtlardan gıydırmıstm hatta dırek zıbınla yatıyordum
fatmaa51 seymanurgulsoy böyle sanki gaz sancısı gibide ama adet sancısı gibide ufak ufak oluyor şiddetli değil ama akşama dogru daha cok oluyor bi gülecek olsam rahime baski yapıp daha ağrıtıyor
seymanurgulsoy fatmaa51 evet hafif hafif adet sancısi gibi oluyor ama doktorum normal , bebek büyüyor demişti sancı hissedince direk uzanıyorum işi gücü bırakıp:)
seymanurgulsoy hariboom merhaba 17 haftalık hamileyim ilk çocugum da temmuz doğumlu 2. De temmuz olacak. Fotoğraflara baktığımda oğlumu hep kısa kollu zıbın duruma göre altına ince pantolon ile yazı geçirtmişim yüzü isilik olduğu için de hemen klima almıştık gerçekten sıcak oluyor evler.
fatmaa51 seymanurgulsoy anladım ben hiç iş yapmıyorum öncesinde 3 kaybım olduğundan insallah bir an evvel gecer agrılarımız saglikla kucagimiza aliriz
bsrelif Ben oğluma yenidoğandan birkaç tane çokça 3 aylık alıcam. 3-4-5-6 Ankara soğuk olduğundan uzun kollu alırım birkaç tane yeterli olur daha sonra ihtiyaç olursa gider mağazadan alırız
bozkurt38 hariboom sanırım sizinle aynıyız benim oğlumda Eylül’de doğmuştu bu bebegim temmuzda doğacak ve bende yaz bebegine neler almam lazim hiç bilmiyorum ☺️🤷
hariboom bozkurt38 ayy 😍😍 allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallahh inş normal doğum istiyorum bu bebeğimde inş başarabilirimmm
elifin_ mervekalkann ay ben de başlamadım ama herkes onları araştırmaya başla diyor ben de garipsiyorum tam yolun yarısındayım çünkü