hariboom ya şöyle, ben çok araştırdım. Fiyatlar çok uygun. Bazılarının fiyatları yüksek olmak zorunda. Çünkü bebek ürününde ucuza kaçıp kalitesiz şey kullanamazsım. Malzemeleri en kaliteli olanları araştırdım. Yaz gününde yeni doğan bebeğin polyester giydiğini düşünsene. Bir de bebek bezi olarak ucuza kaçamam. Ben tecrübesiz bir anne olucam nasip olursa. Örtülerin müslin olması, deterjanlar vs hepsi bebek sağlığını olumsuz etkilemeyen şeyler olmak zorunda. Sadece bebek kıyafetine 25.000 -30.000 tl harcıyolarmış. İnfluencerlerin indirim var kolun dediği ürünü sırf indirimde diye alıp kullanamam. Seçtiğim içime sinen olmak zorunda. Ben kullancak olsam neyse.