aakn selosya ilk değerin çok önemi yok, ne zaman tutunduğu belli olmuyor. 2 güne en az %60 artış olması gerekli. Hemen moral bozmayın. 2 gün sonra aynı yerde aynı saatte tekrardan kan verin ve artışı takip edin
fatmaa51 1melekannesi3858 heyecanlandırmıyorum Canım olabilecek ihtimallerden birini söylüyorum benim de başıma geldiği için mesela yumurtlama ayın 14 .gününde değilde o ay 24ünde olduysa bunu bilemeyiz benim dediğim de kesin birşey değil olasılık insallah sağlıklı ilerler tabi hepimizin temennisi bu
sucukluyumurta07 1melekannesi3858 benım ilk 950 cıktı 48 saat sonra 30343 lerde cıktı normal mi bu 3 katından fazla
myangelson selosya önemli olan 48 saatte en az %60 artış olması. Geç döllenme olabilir. Aynı yerde tekrar kan verin 2 gün sonra
1melekannesi3858 selosya seninki geç döllenme olmuş belliki maşallah gözün aydın olsun sağlıkla gelsin minnoş
1_2_3_4 selosya değil gibime geldi çünkü benim beta hcg 94 çıktı iki haftaya yakın dediler bilmiyorum belki de adet tarihinle uymuyor inşallah gönlüne göre versin
1melekannesi3858 1_2_3_4 canım ayın 17 sinde beta HCG baktırmis 72 çıkmış dün baktirmis 539 şuan yükselişi iyi muhtemelen geç döllenme herhalde yoksa banada düşük geldi ama geç döllenme gibi