selosya çok normal merak etme sadece geç döllenme olmuş için rahat olsun benim de SAT 17 Aralık, 22 ocakta beta hcg baktım 46 gelmişti. Benimki de geç döllenme. 10 gün boyunca artışları kendim takip ettim 2 günde bir kan verdim. En son 1 şubatta 5600 geldi. 3 şubatta kontrole gittim keseyi o zaman gördük inşallah senin de sağlıkla artışın devam eder. Erken gidersen kese görünmeyebilir korkutma kendini kandan takip etmek en doğrusu.