fatmaa51 selosya belkide geç döllenme olduğu için böyledir 72 iki gün sonra 150 olursa icin rahat olsun benim mesela adet tarihine göre 2 gün geriden geliyor geç döllenme olmuş
melegim91 selosya belki geç döllenmedir 5 haftaya göre değer az bence ama bundan sonra ki artışa bakın kan verin yine
Elifalyw1 selosya benim de son adetim 11 ocak cuma gunu 68 çikti daha ultasyondan bakilmaadi yeni ogrendim pazrtesi gidicem insalaah
1melekannesi3858 selosya 5 hafta için baya az ama ilk değer önemli değil önemli olan artış iki katı artış olursa sagliklidir
poyraz1 selosya baya düşün geldi banada acaba kimyasal mı oluyo artıp tekrar mı düşüyor tekrar bi kan verin
emosland Elifalyw1 benimde son adet günüm 11 ocaktı ve sonra 13 şubatta kan verdim betam 1046 çıkmıştı
sucukluyumurta07 1melekannesi3858 benım ilk 950 cıktı 48 saat sonra 30343 lerde cıktı normal mi bu 3 katından fazla
selosya Daha fırsatım olmadı baktırmaya bu akşam gideceğim acile baktırmaya, forumda 300ler 500ler görünce korku geldi bana testim de silik çıkıyor zaten halen, belirtim de bel ağrısı kasık ağrısı böyle tatlı bir ağrı.. Sizlere sormak istedim o yüzden.
1melekannesi3858 selosya canım dikkat et kendine sonuca göre bakarsın durumuna haber et ozmn iki saate çıkar zaten sonucun
1melekannesi3858 selosya en son testi ne zman yaptın eğer ki bugün yaptığın halde silik ise kimyasal olma durumu var malesef canım hakkında hayırlısı olsun
selosya Dün yaptım canım silik çıktı, bu zamana kadar 6 test yaptım tek artı silikleşmiş görüntü her defasında ufacık daha görünür halde
1melekannesi3858 selosya allahalla umarım sağlıklı gebeliktir ama bı problem var gibi bence kan ver hemen sen korkutmwk istemem ama başımdan çok geçtiği için söylüyorum
1melekannesi3858 fatmaa51 canım ama bence heyecan da yaptırma çünkü 5 haftalık gebelikte 72 hiç normal değil kendimden biliyorum bundan önceki gebelikte 149 ile öğrendim sonradan artış da iyiydi 3 üncü kez artış olmamıştı yani 72 değer 5 hafta için çok az bı değer bostan yere arkadaşı heyecanlandırmayin bence herşeye hazırlıklı olsun
fatmaa51 1melekannesi3858 heyecanlandırmıyorum Canım olabilecek ihtimallerden birini söylüyorum benim de başıma geldiği için mesela yumurtlama ayın 14 .gününde değilde o ay 24ünde olduysa bunu bilemeyiz benim dediğim de kesin birşey değil olasılık insallah sağlıklı ilerler tabi hepimizin temennisi bu
Nedbur selosya 9 şubatta kan verdim 0,68 çıktı 18 şubatta verdim gecikmem vardı 3 gün 22,63 çıktı bende bekliyorum yarın yada öbür gün gidicem tekrar
snmpka Ben de bugün silik çizgiden sonra kan vermeye gittim 135 çıktı pazartesi tekrar gideceğim hakkımızda hayırlısı olsun