eed21 doğumun hiç bir şekli kolay değil normalde öncesinde ağrı çekiyorsun doğunca rahatlıyorsun diğerinde de doğum sonrası sıkıntı oluyor ama bir şekilde gelip geçiyor, önemli olan sizin ve bebeğinizin sağlığı ve herkesin acı eşiği farklıdır benim ağrım çok diye sizinde olaca değil adet ağrısı ile doğumagidip doğuran kişiler var çevremde o yüzden kıyaslama yapmak çok doğru olmaz Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ♥️