eed21 Maalesef kolay olanı yok, ikiside zor . Vajinal doğumda , özellikle ilk doğum olduğu için hiç bilmediğiniz bir sancıyı çekeceksiniz , sezeryanda da doğum sonrası aynı ağrıyı çekeceksiniz . Ben Kadın doğum ve bebek hemşiresiyim açıkçası kendimde normal doğum cesaretini göremiyorum. Sizde o cesaret çok şükür varmış ki sonuna kadar deneyin. Bunu zaten başardığınızda ikinci doğumunuz çok daha kolay olur. Ama kendinizi korkutmayın . Bir hastam normal doğum için hazırlanırken ağrı sırasında şöyle demişti” elbette ağrı olacak , ama ben işin sonunda anne olacağım “ bunun bilincinde olarak olaya yaklaşırsanız bir nebze daha pozitif yaklaşırsınız. Ağrınız olduğunuzda pes etmek yerine anne olacagınız anları, yavrunuza kavuştuğunuz o görüntüleri düşünün. Herşey olacağına varıyor , işin sonunda herşey güzel olacak❤️