eed21 şöyleki sancılar bir anda ay dayanılmaz bu olmuyor , özellikle suni de bile. Yavaş yavaş artıyor bir dk da 2 kez sancı geliyordu artık ben doğuma gitmeden önce. Evet ağrı acı hepsini aynı anda yaşıyorsunuz. annem karnımı kv sırtımı ovuyordu o dakikalarda.son dkya kadar hastanede duşun altında kaldım ben nerdeyse 2 saat o sancıları daha rahat karışılamamı sağladı.ben doğuramam sezaryene alın diye ağladım, en son suni sancıyı çıkarttılar eşim doktormu aramış, çok ağlıyor sancılara dayanamıyor diye. İnanın doğumhanede bile ebelere nolur sırtımı ovun diye ağlıyordum, bel ağrısı yaşadım. Ve 15 Dk içinde oğlum doğdu. Doğduktan sonra ağrı acı herşey geçti . Vajinal doğumun en büyük artısı bu. Sezaryende doğum sonrası ağrılarınız devam ediyor maalesef. Mesela bazıları açıklığa bakarken acı veriyor dedi bende hiç olmadı 3 ebe vardı başımda o gün doğum yapan tek bendim , 3 üde yarım saat arayla gelip beni duştan çıkarıp nstye bağlayıp açıklığıma bakıyolardı. Çok dayanılmayacak birşey olsa inanın kimse 2yi 3ü doğurmaz. Canından can geliyor elbet biraz acısı olacak