duygunisa hunerg adete 4 gün kala test yaptım silik çıktı adet günüm yaptım daha belirgin çıktı gecikmeden 8 gün kan verdim beta da çıktı
hunerg selenhuseyin peki kasık agrımın fazla olması normal midir acaba sol özellikle çok agrıyo bacagıma bile vuruyo
selenhuseyin hunerg gayet normal bende dpo 6tayım sağ kasigim da ara ara batmalar ve regl sancısı oluyo
aslidbd hunerg normal 28 gün adet döngüsündeysen ve kist vs yoksa pcos gibi bir durum da yoksa adetine 14 gün kala yumurtalama dönemin oluyor sonra yumurta spermle buluşuyor ve gebelik başlıyor. Döllenme olduysa bile sadece bir kaç gün geçmiştir. Yani belirti yaşaman imkansız fakat döngünde kayma olduysa yumurtlama dönemin olabilir. Bence değerlendiraen daha faydalı olur
hunerg aslidbd sağ yumurtalıklarım da 2 cm lik kist var adet dongum 26/27 degısıyor pcos gibi sorununda yok şuan kontrole gitmiştim bi kaç hafta önce herşey normal sadece aga yumurtalıklarımda kist varmıs o da gebelıge engel degıl demısto doktorum
mercikom Benimde adetime 3 gun vardi test yaptigimda silik cikmisti erken ögrenmek icin sabah ilk idrarda yapin testi o zaman betahgc daha belirgin oluyormus
selenhuseyin hunerg sol yumurtalık çatladı demekki biliyorum şuan bi umut olarak tuttu mu diye düşünüyorsun bende aynı şekildeyim ama eğer ki olmadıysa çok fazla yipranmamak için bi yandan olacağına bi yandan da olmazsa diye kendini hazırda tutmaya çalışıyorum çok zor bi süreçten geçiyoruz birde ben 2 ay önce karnımda bebeğimi kaybettim korku panik heyacan umut hayal kırıklığı her şeyi yaşıyorum bedenim ve ruhum çok yoruldu inşallah bu ay yüzümüz güler 🤲🏻
hunerg mercikom yok zaten şuan yapmıcam test ama merakta etmiyor degılım acıkcası şuan kasık agrım durdu çok sık idrara gidiyorum sadece
mercikom hunerg bende erken ogrenmistim betam dusuktu yukselmesini beklemek daha buyuk stres 1000 uzeri olmayinca kese gozukmuyor zaten o yuzden bekleyin , streste yapmayın oda etkilemesin, herseyin iyisini dusunun iyi olsun🙏
hunerg selenhuseyin çok zor gerçekten de çok geçmiş olsun Allahım bi daha yasatmasın kuzum inşallah bu ay herşey istediğimiz gibi olur sıkma canını Allah büyük 🙏❤
selenhuseyin hunerg Rabbime sığındım zaten herşeyin en güzelini Rabbim bilir vardır bi bildiği dedim acımı kalbime gömdüm, buna da şükür elhamdülillah 🤲🏻
buketdeniz19 hunerg Adete 9 gün kala çıkmaz canım ben 7 gün kala yaptığımda bile negatifti adetime 4 gün kala silik çizgi ile öğrenmiştim
Hirmm hunerg yani 9 gün çok erken belirtti çünkü daha var benim son 4-5 gün kala hafiften ağrımaya başladı ama dediğim gibi şimdiden kafana takma çünkü bu 9 gün geçmez hayatta adetine bir 4 gün falan kala yapsam silikte olsa çıkar inşallah da vardır
hunerg buketdeniz19 aaa bende de sivilce çıktı cenemde normalfe yüzümde sivilce çıkmaz kolay kolay ergenlik sivilcesi bile çıkmamıstı hıc
buketdeniz19 hunerg ama 9 gün kala çok erken o bebek rahme daha yerleşmemiştir bile daha inşallah hamilesindir 🙏 haber ver adet olmazsan