hunerg aynen benim belirtilerim canım insallah hamilesin ben sürekli sol kasık ve bebeğim sağda olmasina rağmen akıntı kahverengi hatta ben yerleşme kanaması da gördüm yoğun olarak ama diğer belirtiler adetten bı hafta sonra oldu iştahsızlık uyku hali vs inşallah hamilesin Allah kimsenin emeğini boşa cikartmasin benimde düşük tehlikem var sahada kanamam var iğne kullanıyorum sağlıkla nasip etsin inşallah hepimize