buketdeniz19 hunerg ama 9 gün kala çok erken o bebek rahme daha yerleşmemiştir bile daha inşallah hamilesindir 🙏 haber ver adet olmazsan
mercikom hunerg bende erken ogrenmistim betam dusuktu yukselmesini beklemek daha buyuk stres 1000 uzeri olmayinca kese gozukmuyor zaten o yuzden bekleyin , streste yapmayın oda etkilemesin, herseyin iyisini dusunun iyi olsun🙏
Weenie hunerg yardımcı olur mu bilmem ama bende deli gibi sinir vardı başım ağrımasından çok beynim yanıyodu sanki herkesle kavga edesim geliyodu :( bide herşey çok derin ve net kokuyordu adetime 7-8 gün kala
busesahin hunerg adetine 5 gün kala ilk idrarla test yap varsa silik çıkabilir tabi negatif çıkarsada tekrarla adetin 1. günü
busesahin hunerg benimde yokmuş bu ay adet oldum bir heves erkende test yaptım çıkmadı yapıp çıkmayınca daha çok morel bozuluyor hep bekliycem bu sefer diyorum bekleyemiyorum birde ben düşük yaptım 3 ay önce daha korkulu oluyor
hilalaselll4 hunerg aynısı yaşadım hatta 9 gün vardı meraktan yaptım testi çok aşırı silik çıktı bence olabilir 💕
selenhuseyin hunerg Rabbime sığındım zaten herşeyin en güzelini Rabbim bilir vardır bi bildiği dedim acımı kalbime gömdüm, buna da şükür elhamdülillah 🤲🏻
duygunisa hunerg adete 4 gün kala test yaptım silik çıktı adet günüm yaptım daha belirgin çıktı gecikmeden 8 gün kan verdim beta da çıktı
semiii hunerg Bence gebeliğe en en belirleyen unsur Adet gecikmesi O yüzden beklemelisin Ben de adet olmadan önce kasıklarımla acayip bir ağrı batma hissetmiştim. O ay hamile olduğumu öğrendim