burcuo Fatos47- Hamileyken bir anlamı yok. Olmadan önce yaptırmak lazım ki ciddi bir hastalık taşıyıcıysanız normal gebelik yasak oluyor sadece tüp bebek diyorlar falan
Fatos47- burcuo aa evet biz verdik onu çünkü bizde dediler sizden kaynaklı bişyse doğal yolla değil tüp bebekle gebelik önercgz diye onlar temiz geldi çok şükür döllnme sırsnda kromozom kopukluğu oluşmuş dediler bebek için teşekkür ederim bilgilrnz içinn ☺️
burcuo Fatos47- Aa o zaman zaten vardır sizin. En azından sebep öğrenmiş oldunuz. Ben bilemiyorum, benim beneğimdeki korpus kallozum agenezisi diye geçiyor, o çizgi hiç oluşmamıştı, sağ ve sol beyni ayıran çizgi. Rastlantısal duruyor dediler.
cigddm feslegen1 rabbim hayirlisni nasip etsin ama bnce aldırma çünkü o seni cennete goturcek kuzenimki de hidrosefali di dogduktan 5 gün sonra öldü komsumki de öyle aldircakalrdj vazgeçtiler doğduğunda da hicbisi de yoktu
burcuo Fatos47- Aa demek ki öyle olabiliyormuş. Çok sağolun, bir sebebe bağlamak bile nasıl kıymetli. Sürekli bir sebep aradım durdum. Testi yapsak belki aynı şey çıkacaktı bilemiyorum ama en azından bu ihtimali duymak bile iyi oldu
Baloglus burcuo Sizin yorumlarınıza sık denk geliyorum. Bebeğiniz de detaylı ultrasona kadar hiç bir sorun görülmemiş miydi direk detaylı ultrasonda mı görüldü acaba ?
Fatos47- burcuo evet Bnm bebgmde gelişim geriliği vardı kafası çok küçüktü mikrosefli teşhisi almştı önce normal ultrsyonda sonra detylda görüldü bu analize gitti daha farklı şeylerde çıkmıştı ztn siz artık iyi şeyle düşünün sağlıkla kucgnza alın inşllh bebgnzi hakknzda helal edin blki hatırlatrk üzdüm sizi Bnmde aklma geldikçe Üzlyorm acı gçmyor ama alışıyorsun 😞Bnde aynı şeyleri yaşayıp sonrsnda sağlıklı gebelik geçrnlrn hikayesini dinlmk iyi Glyor bna çünkü 4 yaşındaki oğlum kardeş olmsnı çok istyor Bnde çok korkyorm açıkçası tbi ne gelrse yine Allahtn başım gözüm üstne ama içimde Rht olsun Rht bi geblk geçrmk istyorm bunun için olumlu şeylr duyunca birzda olsa rhtlyorm
burcuo Baloglus Detaylıya kadar herhangi bir şekilde görülen bir şey değildi. Kromozom anomalisi tarzı bir şey olmadığı için bir testle de çıkması mümkün olmuyor. Özellikle yorumlara ekliyorum ki benim gibi çaresiz insanlar belki süreçle ilgili bilgi sahibi olur. Çok bilindik bir şey değil. Yorumları olanlar da ya çok eski ve genelde cevap olmuyor ya da zaten hiç yorum olmuyor. Biriyle konuşmak bile fikir edinmek için iyi olabiliyor. Ya da insan anlaşılmış hissediyor.
kvsronlerr kbraast 24.haftada 14-15 mm ölçülmüştü 26.haftada mr sonuçlarında da aynı çıktı şu an 29.haftadayım salı günü kontrolüm var sıvı artışı oldu mu bilmiyorum
kbraast kvsronlerr mr da başka birşey gözükmedi mi hala sadece sıvı mı problem. Bende çektiricem de sıvı için . Başka birşey gözükmediyse herşey yolunda diyebiliriz herhalde
kvsronlerr kbraast çok şükür başka bir şey gözükmedi mr raporunu yazmadan önce usg baktılar tekrar her şeyine öyle yazdılar raporu şu an sadece sıvı gözüküyor inşallah sizde de bir şey çıkmaz doktorum mr görüntülerini çocuk nörolojiye de göstermemi istedi ama henüz gitmedim
kbraast kvsronlerr İnşallah Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı. Burda bir kullanıcı adnan dağçınar diye birini önermişti çocuk nörolojisi hastaneye gidip sıraya isim yazdırıyormuşsun sanırım . Araştır istersen . Bende 22. Haftadayım bir kaç yere gittim 13 mm 14 mm 15 mm arası ölçtüler iki tarafı da . MR ı bekliyorum . Senin yükselmemesi güzel olmuş bir sürü güzel hikayeler var Dua edelim birbirimize . Rabbim merhamet etsin bizlere
kbraast kvsronlerr MR dan sonra daha iyi hissediyor musunuz. Benim gittiğim perinatologlar hep çok kötü konuştu artık doktora da gitmek istemiyorum . Sizinkisi nasıl konuştu
kvsronlerr kbraast maalesef içim hâlâ rahat değil doktorum artık düşüncemi bildiği için sonlandırma konusunu açmıyor eğer kötüleşme yoksa olumsuz da konuşmuyor her muayeneye korka korka gidiyorum daha kötüsüyle karşılaşıcam diye
kbraast kvsronlerr gerçekten günler umut ile korku arasında geçiyor . Sürekli zikir halindeyim bende sizede dua edeceğim Rabbim nerde bir anne varsa yavrusuna şifa isteyen tez vakitte şafi adıyla şifa versin.
kvsronlerr kbraast amin inşallah rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın mr ne zaman giriceksiniz genelde 26.hafta bekleniyor onun için
kbraast kvsronlerr devlette çektireceğim pazartesi kayıt için gel dedi ama ne zaman çekilir bilmiyorum . Doktorlar cellat gibi geliyor konseye girdiniz mi şu konsey dedikleri ne zaman oluyor . Çocuğumu aldırmayacağımı sürekli sormaları beni bunaltıyor