minnosum12 Tabii, memnun olurum. Belki farklı bir şeyler öğrenirim ben de. Bu işi çok farklı götüren aileler var. Sonlandırma sonrası bir aile bana ulaştı mesela. Aynı tanıyı almış bebek, ben babayla görüşmüştüm. Herkes aynı panik halinde oluyor diye orada gördüm. Bir umut ışığı arıyordu. Onlara da benzer teşhis koymuşlar ama hastalık bizdekinden bir tık farklıydı. Doktorun bana daha umutlu tablo çizebiliyoruz dediği türdendi. Onlar bebeğin iyi doğacağına inandılar. Belki 1 ay olmamıştır, bebek doğdu. Çok merak ediyorum ama soramıyorum da nasıl diye. Ama bu gibi durumları daha az okumaya başladım. Başka bir bebeğim daha olacak şimdi. Kendimi kahretmekle elime bir şey geçmedi, bu yavrunun da hakkına giremem diye düşünüyorum. Ufacık bir şey duysam, bir sorun çıkacak gibi olsa aklım çıkıyor aynı şeyleri yaşarsam diye. Bugün detaylı ultrasona gireceğim, dua eder misiniz siz de rica etsem, bunu da atlatsam içim rahatlayacak.