feslegen1 Aynen, onu ben anlamamıştım başta, teşhis koydukları gün hemen aldılar. Mr ve amniyosentez bir şey değiştirecek sandım. İşte boş hayaller, umutlar. Heyetle ayrı bir zamanda olur o zaman muhtemelen ya, sonlandırma ve doğum için de genelde sabahtan çağırırlar. Aç gel vs gibi şeyler derler eğer sezaryense. Normal doğumda bilemiyorum tabii. Ama iki şekilde de bebekle konuşup psikolojik olarak ayrışmaya çalışmak gerek diye okudum hep. Haftası erken olduğu için bebek bedeni bırakmak istemiyor, bir anne yazmıştı burada, normal doğurmuş, ne olur annecim dayanamıyorum gel demiştim ve doğdu demişti. Bu da bi anlamda yardımcı olabilir. Her süreci ayrı zor bir olay. 9.5 ay oldu, ilk günkü gibi içimde. Rabbim size kolaylık versin, içinizi ferahlatsın inşallah 🙏🏻