anneyim01 Guniiii Hayırlı Olsun ☺️ Hamilesin Allah Tamamına Edrsin İnşAllah Kan ver daha da netleşsin ☺️ Dua edr Dua beklerim bende pcosum Bu ayda nasip Olmadı Regl Oldum Önmzdeki ay güzel haberlerle gelirim inş Allah ☺️ bende
fatbenya Sevgigmailcom bende adet düzensizliği var o yüzden belirli bi zaman diyemiyorum ama erken bakmışım sanırım
Guniiii Sevgigmailcom Letu kullanıyodum 5-ci ayda tuttu. Kendiliğinden çatlıyodu ama. Ultrasonda yumurtan 30 mm olmuş çatlamaz artık dedilər kist olmuş Allahın mucizesi çatlamış ve tutmuş onun için hiç beklemiyodum