1tosbikannesi Guniiii ee annesi hadi okula yazdır bebişi ben burdayım diyor resmen hemen kan vermelisin 🌸
Guniiii Kızlar dün ultrasona gittim keseyi gördük😍 Ama kalp atışı hala oluşmamışdı tahminiçce 4-5 haftalar arasında normalmi?
Melike3506 Guniiii evet normal canım ben 6+5 de duymuştum kalp atışını 7. Veya 8. Haftada duyulabiliyor gelişime bağlı
gtcp59 Guniiii Letumu kullanıyordunuz bnde adetin 5 günü başlayacağım sabah akşam içeceğim adetin 12 günü gideceğim buyurmu acaba ozmnfa kadar
fatbenya Sevgigmailcom bende adet düzensizliği var o yüzden belirli bi zaman diyemiyorum ama erken bakmışım sanırım