bahartopcu benzer şeyler benim de başımdan geçti. Kalpte milimetrik perimembranöz vsd görüldü. (2,5 mm) Fetal testim temiz, ense kalınlığı normal, parmak boğumları normal, burun kemiği normal olmasına rağmen 3 perinatologdan 2si amniyosentez önerdi. Haftan geçiyor çabuk karar ver araya hafta sonu girecek gibi konuşunca o an yaptırmaya karar verdik eşimle. Yaptırdım. Ben çok korkuyordum amniyosentezden fakat Çok da korkulacak bi şey değilmiş. Fakat yapan doktor çok önemli. Anne kanı karışmadan ve bebeğe değmeden yapılması gerekiyor. Sonrası da önemli 4-5 gün yatmanız gerekiyor. Ön sonuçlar 5 gün içinde çıkıyor. Diğer sonuçlar 1 ayı buluyor. Ön sonuçlar temiz gelirse korkmana gerek yok dedi doktor. Temiz de geldi. Ben kimseye söylememiştim ailem dahil. Çünkü yaptırma çok riskli vs diyorlardı. Sonradan duyduklarıma göre de herkese amniyosentez öneriyorlar sanırım doktorlar inisiyatif almak istemiyor