bahartopcu Estagfurullah. Ne isterseniz sorabilirsiniz çünkü insan düşünmekten kafayı yiyor. Tecrübeli biri ile konuşmak istiyor. Sizi çok iyi anlıyorum. Ben 22. Haftada amniyosentez yaptırdım. Şu an 33. Haftadayım henüz doğum olmadı. Kalpteki delik kapanmadı henüz. Doğana kadar ya da doğduktan sonra kapanır dedi doktorlar. Kapanmazsa da maraton koşucusu olamaz belki ama normal hayatını devam ettirir dedi. Görümcemin 2 çocuğunda da kapte delik var. Biri 7 yaşında biri 4 yaşında. Yılda bir kere kontrole gidiyorlar onun dışında bir sorunları yok çok şükür