Deniiibayyy
Merhaba öncelikle başınız sağolsun.
Ben 2,5 sene hamile kalabilmek için uğraştım 30 kilo verdim olmadı ilaçlar takviyeler vs yine olmadı. Tüplerimden birinin kapalı olduğunu ve tüp bebekten başka şansımın olmadığını öğrendim. Tüp bebekte transfer sürecim hep uzadı bir türlü kanamam bitmedi ve bir ay şükür ki kanama bitti ve ben transfer oldum ve o gün kendime söz verdim eğer bebeğim bana tutunur ve yaşarsa asla sigarayı ağzıma sürmeyeceğim diye bende tiryakisiydim 1-1,5 paket günde. Daha sonradan pozitif haberi aldım ve asla sözümü ezmedim. Zaten zor elde ettiğim bir bebekti birde onun hakkına girip onu zehirleyemem bir şey olsa vebalini ödeyemem düşüncesiyle elimi bile uzatmadım. Ben gerçekten isteyen herkesin bırakabileceğini düşünüyorum. Anlattığınız gibi bir hayat sürüyorum tek başımayım çevrem yok eşim devlet personeli çok ücra mahrumiyet bölgesi dediğimiz bir köydeyim sosyal hayat 0. Ama bu demek değildir ki sigara içeceğim.
Yani uzunnn lafın kısası bu gün gebelikte bir sorun olmayabilir ama ilerde çocuğunuzda tansiyon,şeker vs vs her hangi bir aorun olduğunda bilin ki bu sigaradan.
İnşallah bırakabilirsiniz. Herkese kolay yoldan anne olmayı ve çok güzel hamilelik geçirmelerini diliyorum. ❤️🫶🏻